Hobby
Autosport

 Škoda Favorit PickUp


Dosažené výsledky ERZETKA Cup 

 rok 2006 :
1. Erzetka Rallye Berounka 7.- 8.dubna  7. místo ve třídě do 1400cm3, 27. celkově.
2. Erzetka Orlov      - Řevnov                  14.května    zrušeno   
3. Erzetka Vojenice - Bujesily                 29.srpna technická závada (těsnění pod hlavou)
4. Erzetka Lážovice - Neumětely             17.září technická závada (těsnění pod hlavou)
5. Erzetka Svinaře  - Hodyně                  28.října . místo ve třídě do 1400cm3, . celkově.
6. Erzetka Lážovice - Neumětely             18.listopadu . místo ve třídě do 1400cm3, . celkově.
7. Erzetka Komberk - Chotíkov                 2.září . místo ve třídě do 1400cm3, . celkově.


Fotografie a výsledkové tabulky z Erzetka Cup 2006


 rok 2005 : celkově ve třídě do 1400 cm3  3. místo
1. Erzetka Vojenice - Bujesily 10.dubna     9. místo ve třídě do 1400cm3, 29. celkově.
2. Erzetka Lážovice - Neumětely 1.května  5. místo ve třidě do 1400cm3, 12. celkově.
3. Erzetka Hýskov   - Chýňava 15.května    2. místo ve třidě do 1400cm3, 5. celkově.
4. Erzetka Svinná   - Vítání 12.června        3. místo ve třidě do 1400cm3, 15. celkově.
5. Erzetka Svinaře  - Hodyně 18.září         7. místo ve třidě do 1400cm3, 19. celkově.


Fotografie a výsledkové tabulky z Erzetka Cup 2005



Škoda Favorit PickUp - nabízíme reklamní plochu k pronajmutí
   Jsme tým, který začal v roce 2005 jezdit Erzetka Cup organizovaný ARK Hořovice. Hledáme sponzory, kteří by nám přispěli jak finančně tak hmotně (pneumatiky, náhr. díly, benzin atd). Nepředpokládáme že, se nám po začátku závodění podaří sehnat sponzora, který nás podpořil několika miliony, ale každá koruna dobrá. 
   Pokud si myslíte, že by jste nám mohli pomoci rádi Vám za tu pomoc nabídneme místo na našem závodním vozu. Neváhejte a kontaktujte nás reklamní plocha není nekonečná.

Rok výroby: 1993
Obsah motoru: 1341
Vrtání: 77 mm
Zdvih: 72 mm
Kompresní poměr: 11.5:1
Výkon: 76kW/8500 otáček za minutu
Kroutící moment: 117Nm/4700 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 750 kg
Akcelerace 0-100: 10 s
Maximální rychlost: 160 km/h
Převody: stalý převod 4,44
     
   Osobní automobil s motorem vpředu, pohon předních kol. Ve sportovní variantě se vyrábí od roku 1989. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem OHV umístěný napříč před přední nápravou. Blok motoru i hlava válců z hliníkové slitiny. Třikrát uložený klikový hřídel se čtyřmi protizávažími. Dvojitý postupný spádový karburátor Jikov (z Tatry 613), elektrické čerpadlo paliva. Tlakové oběžné mazání s plnoprůtokovým čističem. Uzavřená chladicí soustava s vyrovnávací nádržkou, chladič s elektrickým větrákem. Vrtání a zdvih 77x72 mm, zdvihový objem 1341 cm3, kompresní poměr 11,5 : l. Největší výkon 76 kW/6500 min-~, největší točivý moment 117 N.m/4750 otáček za minutu. Jednokotoučová suchá spojka s mechanickým ovládáním. Pětistupňová převodovka v bloku s rozvodovkou, řadicí páka na podlaze. Samosvorný diferenciál zatím nemáme. Hnací hřídele kol se stejnoběžnými klouby. Přední kola nezávisle zavěšená. Přední na spodních příčných trojúhelníkových ramenech a vzpěrách McPherson. Zadní kliková náprava s vlečenými rameny, spojenými torzně poddajnou příčkou. Pérování vinutými pružinami s uvnitř umístěnými teleskopickými tlumiči a příčnými zkrutnými stabilizátory. Provozní brzdy kapalinové s posilovačem, se jedním hlavním brzdovým válcem a jednopístovými třmeny, dvouokruhové kotoučové vpředu, vzadu velké bubny s přestavitelným omezovačem brzdného tlaku. Mechanicky ovládaná parkovací brzda působící na zadní kola. Hřebenové řízení s bezpečnostním hřídelí volantu. Plechová palivová nádrž o objemu 20 I. Samonosná ocelová karoserie, dvoudveřový pick-up s výklopnou zadní stěnou. Vevařený ochranný klecovitý rám z chrommolybdenových trubek, exponovaná místa karoserie zpevněna přídavnými sváry. Rozvor náprav 2450 mm, rozchod kol 1400/1365 mm. Pohotovostní hmotnost 750 kg. Kola 5Jx13. Zrychlení z 0 na 100 za 10 s. Největší rychlost (podle použitých převodů) 150-210 km/h.

 
   

 .